KIBRIS EVENTS organisations

Zencefil Events & Organisation Tarafından Verilen Hizmetler:

kibris-saha-aktivileri

Saha Aktivite Yönetimi

Hedef kitlenizin olduğu her yerde ürün ve hizmetlerinizi son kullanıcılarınıza, tanıtıyor, denetiyor, yaşatıyor ve satıyoruz.Tüketicinize dokunabileceğiniz her noktada; market reyonunda, pazarda, evlerde, meydanlarda,
kampüslerde, plajlarda, AVM'lerde hayatın içinde onlara ulaşarak, markayla tüketicinin yaşamda bir bağ kurmasını sağlıyoruz.

kibris-merchandising

Merchandising Yönetimi ve Raporlama

Hedef kitlelerinize uygun seçmiş olduğunuz satış noktalarınızda, markanız için belirlemiş olduğunuz kriterler doğrultusunda ürün ve hizmetlerinizi koymuş olduğunuz hedeflere ulaştırmak için ekipler kuruyor, eğitiyor, yönetiyor, denetliyor ve raporluyoruz.Tanzim teşhir malzemelerinin bulunurluk ve görsellik açısından uygulama standartlarını takip etmek, tanzim teşhir malzemelerinin dağıtımını yapan/uygulayan ekiplerin KPI kriterleri seviyesinde değerlendirilmesi, uygulanan kampanya, POP vb. etkinliklerin ölçülmesi merchandising prensiplerinin ve görsel standartlarının, satış noktalarında; doğru şekilde ve zamanında uygulanmasını sağlamaktır.

kibris-marketing

Event Marketing

Gerçekleştirilen her bir etkinlik bütünsel bir tasarım ürünüdür. Lansman, açılış, dönemsel aktiviteler, festivaller, bayi toplantıları, partiler, gerilla aktiviteler, road show organizasyonları ve prodüksiyonlar için sahadaki tecrübemizi tüm eventlere yansıtıyoruz. İş ortağı markalarımız için yaratıcı çözümler sunuyor, bu çözümleri tek elden hayata geçiriyoruz. Sahadaki hedef kitlenizi markalarınızla etkili bir şekilde buluşturuyoruz.

kibris-eglence-hizmetleri

Mixologist Eğlence Hizmetleri

Gerçekleştirilen her bir etkinlik bütünsel bir tasarım ürünüdür. Lansman,açılış, dönemsel aktiviteler, festivaller, bayi toplantıları ,partiler, gerilla aktiviteler, road show organizasyonları ve prodüksiyonlar için sahadaki tecrübemizi tüm eventlere yansıtıyoruz. İş ortağı markalarımız için yaratıcı çözümler sunuyor, bu çözümleri tek elden hayata geçiriyoruz. Sahadaki hedef kitlenizi markalarınızla etkili bir şekilde buluşturuyoruz.

kibris-bordrolama

Bordrolama Hizmetleri

Mevcut kadromuzun yanı sıra ihtiyaç duyduğunuz ilave kadro ve personel ihtiyacınıza çözüm üretiyor, istediğiniz kriter ve yetkinlikte bulunan personelleri belirli veya belirsiz süreli olarak bünyemizde bordrolu olarak hizmetinize sunuyoruz.

kibris-saha-arastirmalari

Saha Araştırmaları ve Veri Toplama

Tam ve yarı zamanlı çalışanlarımız ile araştırma ihtiyacının belirlenmesinden önerilere giden süreçte en doğru bilgiye ulaşılmasını sağlayacak araştırma yaklaşımlarını uygular, titizlikle sahadan toplanan veriyi bilgiye dönüştürerek stratejilere yön verecek raporlar sunarız. KKTC'deki pazar potansiyellerini tahmin eder, pazar trendlerini yorumlarız. Müşterilerimize kendi müşterileri ile kalıcı ilişkiler kurabilmeleri için destek veririz.

kibris-egitim-danismanlik

Eğitim & Danışmanlık

Kurumların ve bireylerin gelişim ortağı olurken hem bu kurumların ekosistemlerine, hem de kendi çalışanlarımıza sürekli değer katıyoruz. Eğitimlerimiz Finans, Otomotiv, Parekende, Hızlı Tüketim veya Dayanıklı Tüketim, Turizm kapsamında ürün/hizmet satışının sonuçlarını ve verimliliğini arttırabilmek hedefli kurumsal beklentileriniz özelinde sunulmaktadır.